Είναι αναμφισβήτητο γεγονός πια, ότι σε όλο το δυτικό κόσμο η μεγάλη μάζα των διανοουμένων είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό εξαρτημένη από το κεφάλαιο ή από την εξουσία. Οι μηχανισμοί είναι γνωστότατο. Η εύνοια, η συμμετοχή σε " ερευνητικά προγράμματα " που συνδέονται με την παραγωγή, η παροχή υπηρεσιών με την τυπική ιδιότητα του συμβούλου, του τεχνοκράτη, του εμπειρογνώμονα ή ακόμα και του «γκουρού», κατέστησαν την διανόηση «επάγγελμα»...».

Κ
. Τσουκαλάς

« It is now an undeniable fact that throughout the western world the intellectuals are strongly dependent on the capital and the «power». The mechanisms are well known. These are the favouritism, the participation in «research projects» associated with the production, the status of consultant, the technocrat, the expert, or even the «gurus».All these have made the intellectuals a professional cast of people in the service of political, economical and social elites.

C. Tsoukalas

11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2010

Τι περιμένουνουμε στην αγορά συναθροισμένοι;
Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.
Γιατί μέσα στην σύγκλητο μια τέτοια απραξία;
Τι καθοντ’ οι συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;
Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα!

Τι νόμους πια θα κάμουν οι συγκλητικοί;
Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν!

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

ΑΦΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΗΜΟΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ;




Σε οικογενειακή επιχείρηση έχουν μετατρέψει την πολιτική οι βουλευτές-βολευτες, όπου ο νεποτισμός, η διαφθορά, η σπατάλη του δημοσίου χρήματος η αυθάδεια και η Εθνική απόδόμηση έχουν αναδειχθεί από τους βολευτές στην νέα μεγάλη ιδέα του Έθνους.

«Πρώτο Θέμα»14 Φεβρουαρίου 2010

«Η κυρία Τζάκρη, μετά την απόσπαση του συζύγου της κ. Γιάννη Πατσιά στο πολιτικό της γραφείο στα Γιαννιτσά, αμέσως μετά τη βουλευτική της εκλογή τον Μάρτιο του 2004, διόρι σε αφότου ανέλαβε κυβερνητικό πόστο και τον γαμπρό της σε θέση μετακλητού υπαλλήλου στο πολιτικό της γραφείο στη Γενική Γραμματεία Μακεδονίας – Θρά κης στη Θεσσαλονίκη. Οταν κάποιος επιχειρήσει να αναζητήσει τον χημικό μηχανικό κ. Πατσιά στο Τμήμα Προστασίας Περιβάλλοντος της Νομαρχίας

Πέλλας, όπου και είναι διορισμένος, θα ενημερωθεί από τους συναδέλφους του:

«Λείπει χρόνια. Θα τον βρείτε στο γραφείο της γυναίκας του. Καλέστε εκεί». Πράγματι, από τον Μάρτιο του 2004 ο σύζυγος της κυρία Τζάκρη «μετακόμισε» με απόσπαση στο πολιτικό της γραφείο και από τότε είναι η «ψυχή» της προώθησης της πολιτικής καριέρας της. Η υφυπουργός Εσωτερικών, μιλώντας στο «ΘΕΜΑ», δίνει μια ενδιαφέρουσα ερμηνεία για την παρουσία του συζύγου της σε θεσμοθετημένη θέση δίπλα της.

«Ο άντρας μου πήγε στο πολιτικό μου γραφείο κατ’ επιταγή των πολιτών της Πέλλας, γιατί ήθελαν έναν άνθρωπο να απευθύνονται σαν να είμαι εγώ. Είναι ο άνθρωπος που μένει πίσω για να με υποστηρίξει». Η ίδια ωστόσο δεν διστάζει να κάνει και την αυτοκριτική της για τον αντίκτυπο που έχει η πολιτική της εξέλιξη στον κ. Πατσιά. «Ο άντρας μου έκανε καριέρα στο πανεπιστήμιο και την παράτησε για να έρθει στο γραφείο μου και εγώ σε αυτό απολογούμαι. Περιόρισα τις δυνατότητες και τις φιλοδοξίες του. Όμως είμαι συγκινημένη για την απόφασή του να με στηρίξει και σέβομαι τη θυσία του, όπως και οι πολίτες της Πέλλας, που γνωρίζουν τη συνεισφορά του όλα αυτά τα χρόνια».Εν τω μεταξύ, από τις 9 Οκτωβρίου 2009 στο πλευρό της κυρίας Τζάκρη βρίσκεται και ο άντρας της αδελφής της, κ. Κώστας Καραγιάννης, ο οποίος κινεί τα νήματα στη Γενική Γραμματεία Μακεδονίας – Θράκης από τη θέση του μετακλητού υπαλλήλου στο πολιτικό της γραφείο. «Όταν πήγα σε ένα άγνωστο περιβάλλον στο υπουργείο, με ανθρώπους που δεν γνώριζα, έπρεπε κάποιος άνθρωπος να είναι δίπλα μου. Ο γαμπρός μου υποστηρίζει την πολιτική μου δραστηριότητα από το 1996. Έτσι γνωρίστηκε με την αδερφή μου και παντρεύτηκαν. Είναι ο άνθρωπος που κρατάει συνέχεια το τηλέφωνό μου, που έχει την ατζέντα μου, που με ενημερώνει για το ποιος είναι έξω από το γραφείο μου». Παρά την οικογενειοκρατία της κυρίας Τζάκρη σε δημόσιες θέσεις, η υφυπουργός δεν δείχνει να πτοείται, καθώς «όλοι οι βουλευτές έχουν στα γραφεία τους συγγενικά τους πρόσωπα, γιατί πρέπει να στηρίζονται από την οικογένειά τους και γιατί πρέπει να μένει και κάποιος πίσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ